Nowa arena
Dodane przez abl1109 dnia 07.11.2015 20:43:20
  W ciągu kilku najbliższych dni ruszy nowa Arena w grze MarketGlory.

Zamieszczam więc opis będący po części tłumaczeniem z forum ogólnego:
http://forum.marketglory.com/index.php/forum/comentarii_new/20544/20544
Możliwe, że czegoś nie zrozumiałem- w miarę jak już ta arena zacznie działać dodam opis w formie artykułu.

Żeby móc walczyć na arenie trzeba będzie mieć minim 1 rodzaj broni do ataku, min 1 do obrony, min 5 energii i min 5 pkt na Arenie.... czytaj całość >>

Rozszerzona zawartość newsa

  W ciągu kilku najbliższych dni ruszy nowa Arena w grze MarketGlory.

Zamieszczam więc opis będący po części tłumaczeniem z forum ogólnego:
http://forum.marketglory.com/index.php/forum/comentarii_new/20544/20544
Możliwe, że czegoś nie zrozumiałem- w miarę jak już ta arena zacznie działać dodam opis w formie artykułu.

Żeby móc walczyć na arenie trzeba będzie mieć minim 1 rodzaj broni do ataku, min 1 do obrony, min 5 energii i min 5 pkt na Arenie.

Walki na arenie będą odbywać się od 20stej czasu gry (czyli 19stej naszego), w kilku rundach. Każda walka to max 12 uderzeń, 10 sek każde. Ilość ta zależy od zadanych obrażeń (dmg) i pozostałej ilości HP (punktów życia). Każdy uczestnik areny zaczyna z 1000 HP. Runda kończy się gdy HP któregoś gracza będzie równe 0 lub po 12 atakach. Jeśli w trakcie walki gracz zostanie bez broni, lub jego energia spadnie poniżej 5- zostanie zdyskwalifikowany.

Zwycięzcą zostaje gracz, który na koniec pojedynku będzie miał więcej HP. W przypadku gdy obaj mają tyle samo- wygra ten z niższą rangą na Arenie.

Podczas walki nie można kupować i/lub konsumować energii i broni. Tak jak w wojnach będzie dostępna opcja automatycznego picia kawy. Między rundami będzie 5 min przerwy.

Najprawdopodobniej przeciwnicy będą podczas pojedynku na zmianę atakującym i broniącym się.

Przeciwnicy będą losowi. Przy czym walki odbywać się będą lokalnie i globalnie. Max 10% uczestników z danego kraju będzie też walczyć globalnie.

Schematy ataku
Można ustawić sobie max 9 schematów. Każdy schemat to ciąg 6 kolejnych punktów ataku (wybieramy obrazek pod "Attack", zaznaczamy na obrazku punkt, klikamy strzałkami i zaznaczamy kolejne, przy ostatnim zatwierdzamy klikając "Set".) Są to po prostu punkty w które będziemy kolejno automatycznie "strzelać" podczas pojedynku na Arenie. Te punkty będzie można zmieniać podczas bitwy, przy czym taka zmiana nie zostanie zastosowana od razu (dla następnego ataku) lecz dla kolejnego.

Schematy obronne
Można ustawić sobie max 9 schematów. Każdy schemat to ciąg 6 kolejnych pozycji obronnych (wybieramy obrazek pod "Defense"', wybieramy jedną z 12 pozycji, klikamy strzałkami i wybieramy kolejne, przy ostatnim zatwierdzamy klikając "Set".) Te pozycje mają utrudnić przeciwnikowi trafienie nas podczas pojedynku.

Schematy można edytować ("Change"). lub można w ogóle ich nie tworzyć i użyć opcji "Random" (losowe) aby gra sama losowała za nas pozycje i punkty.

Oprócz ilości/jakości broni i ilości energii, na wielkość damage będzie wpływać także to, w którą część ciała się trafi:
- głowa - 1000%,
- korpus - 100%,
- nogi/ręce - 50%.
Jeśli nie trafi się w przeciwnika to dmg wynosi 0.

Został utworzony nowy fundusz Arena Fund (Który po równo jest podzielony na lokalny i globalny). Zawierać będzie wejścia z poprzedniego dnia (? "the entrances of the previous day") oraz 1% sumy wyświetlanej w Arena - Bonuses.

Bonus za walki na Arenie będą otrzymywać tylko zwycięzcy (pojedynków?).
Fundusz lokalny będzie rozdysponowany (o 04:05 naszego czasu) dla wszystkich zwycięzców i będzie zależał od ilości rund, ilości walk w danej rundzie. Fundusz globalny- dla zwycięzców walk globalnych, o 09:05 naszego czasu.
(wielkość bonusu za walkę) = (wielkość funduszu) / (ilość rund) / (ilość walk)

Bez zmian pozostają rangi na arenie oraz ilości punktów jakie trzeba zdobyć by je osiągnąć.